вторник, 31 марта 2015 г.

Урок у 3 класі "Запитальні та заперечні речення в Past Simple Tense"

Тема: Запитальні та заперечні речення в Past Simple Tense
Мета: активізувати лексику з теми; ознайомити з утворенням заперечних та запитальних речень в Past Simple; навчати ставити запитання загального типу в Past Simple; навчати розпізнавати дієслова, які стоять в Past Simple, в тексті; формувати рецептивні граматичні навички.
Розширити лінгвістичний кругозір учнів.
Розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів, здатність порівнювати мовні явища рідної та іноземної мов.
Виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань


Procedure
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Mutual greetings
a)    Song "Hello, hello nice day"
b)    I'm happy to see you (smiles)
c)    Conversation with pupils on duty
-      Who is on duty today?
-      Who is absent today?
-      What day is it today?
-      What is the weather like today?
-      What was the weather like yesterday?
                                         It was … yesterday.
2. Aim
Отже ми почали знайомитися із королівством Минулого часу та його королем Past Simple. Сьогодні ми продовжимо це знайомство, навчимося ставити запитання в минулому часі та розповідати про те, чого не робили.

3. Warming up.
a) Phonetic drill (Повторити читання буквосполучень)
wa, ph, oo, ea, th, sh
Для чого ми повторили ці  буквосполучення?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Grammar Revision
T: Давайте пригадаємо, що беруть із собою дієслова, коли король Past Simple запрошує їх до себе в гості?
P: Запрошення -ed.
T:Дійсно, запрошення - це закінчення -ed. І по цьому закінченні ми можемо розпізнати дієслова, які стоять в минулому часі.

2. Grammar Practice
а) Гра "Розпізнай дієслово"
Look at the blackboard. There are many verbs. Your task is to divide them into 2 groups: those which are invited to the King Past Simple and those which are not.
Watched, started, go, phoned, helped, read, listen, played, visited, walk, watching, phoning, washed, like, plays, opens, walked,  repeated.
Як ви розпізнали дієслова, запрошені до короля?

b) Гра "Розподіли дієслова"
-         А чи однаково вимовляється закінчення -ed у кожного дієслова?
-         Які 3 типи читання цього закінчення?  ([t]   [d]   [id])?
-         Коли закінчення -ed читається як [t]   ([d]   [id])?
Молодці. А тепер допоможіть запрошеним дієсловам сісти кожному за свій стіл. 
Watched, helped, washed, walked            played, phoned         started, visited, repeated
-         Let's read these verbs.
Отже, коли закінчення -ed читається як [t]   [d]   [id]

3. Poem "Day by Day"
Last lesson we have read some poem. Let's review it. Open your books on page 95. Listen and repeat.
a) Broadcaster
On Sunday I played with my friend,
On Monday I started my school.
On Tuesday I watched the play to the end,
And helped my mum to cook.
On Wednesday I washed the dishes,
On Thursday I watched TV.
On Friday I visited my dear cousins,
On Saturday they phoned me.
b) Pupils in turn
c) What did you do yesterday?
Що ми повторили?

4. Physical activity (Song "Clap, clap, clap your hands")

5. Grammar Presenting
Отже, ми вже можемо сказати, що робили вчора, на минулому тижні тощо. А як же бути, якщо ми чогось не робили? Як розповісти про це?
Справа в тому, що у кожного дієслова є маленький охоронець та помічник did, який допомагає своєму господареві. Тому і називається did допоміжним дієсловом. Коли дієслово хоче сказати, що воно чогось не робило, на допомогу йому приходить допоміжне дієслово did зі своєю подружкою, заперечною часткою not. Інколи did та not беруться за руки і тоді перетворюються на  didn't. Вони стають перед дієсловом. А щоб дієслову було легше, то воно віддає запрошення-закінчення -ed своєму помічникові did.
We watched TV yesterday.
We didn't watch TV yesterday.
His father cooked dinner in the morning.
His father didn't cook dinner in the morning.

6. Grammar Practice
Make up negative sentences (ex. 2, p. 94)
1     I phoned my friend yesterday.
2      We watched a cartoon last evening.
3      Ron worked in his office last Saturday.
4      Paul walked in the park last weekend.
5      Mark and Jeff played computer games yesterday.
Як утворюється заперечне речення?

7. Grammar Presenting
T. Коли дієслово хоче про щось запитати у короля Past Simple, знову ж таки з'являється допоміжне дієслово did, яке стає на початку речення.
А як ви думаєте, чи віддає дієслово запрошення-закінчення ed своєму помічникові did? Ну, звісно ж, віддає.
He helped his parents yesterday.
Did he help his parents yesterday?
T. Make up the negative sentence
You listened to music at the last Music lesson.
Did you listen to music at the last Music lesson?
                 
8. Grammar Practice
Fill in with "did" or "did  not" (HO А)
________ you ride a bike yesterday? Yes, I _________.
________ you play with dolls last evening? No, I _________.
I________    __________ play football yesterday, I cleaned my room.
________ your mum ask you for help?
________ Steve go to school last Monday? No, he ___________.
Як утворюється запитальне речення?

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання
утворити заперечні та запитальне речення (п.)          І
вставити did або didn't (п)                                       ІІ

2. Підбиття підсумків уроку
T.  - Що ж ми дізналися сьогодні на уроці?
-         Як утворюється заперечне речення?
-      Як утворюється запитальне речення?
-         Що таке did?
T. The lesson is over. Thank you for your work and attention! Your marks are… Good-bye.





Самоаналіз  уроку англійської мови у 3 класі Коробківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Чистікової О.П., вчителя І категорії, з теми " Запитальні та заперечні речення в Past Simple Tense"

1. Психолого-педагогічна характеристика класу.
У класу 24 учнів. З них 6 мають високий рівень навчальних досягнень, 7 - достатній, 9 - середній і 2 - початковий.
Клас дуже неоднорідний по успішності. Є учні, що важко сприймають новий матеріал, але є такі, що мають високі успіхи у вивченні англійської мови.
Учні цього класу лише вчаться навичкам самостійної роботи.
Це враховувалось при плануванні уроку та визначенні технологій для використання на уроці.
2. Місце даного уроку у темі, що вивчається, формулювання цілей уроку:
Даний урок є уроком вивчення нового матеріалу і первинного закріплення. На попередніх уроках учні ознайомилися з утворенням Past Simple правильних дієслів.
3. Мета уроку:
Активізувати лексику з теми; ознайомити з утворенням заперечних та запитальних речень в Past Simple; навчати ставити запитання загального типу в Past Simple; навчати розпізнавати дієслова, які стоять в Past Simple, в тексті; формувати рецептивні граматичні навички.
Розширити лінгвістичний кругозір учнів.
Розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів, здатність порівнювати мовні явища рідної та іноземної мов.
Виховувати стійкий інтерес до предмета, позитивне ставлення до знань.
4. Структура уроку:
·                Організаційний момент
·                Мотивація учнів
·                Актуалізація опорних знань
·                Перевірка домашнього завдання
·                Вивчення нового матеріалу
·                Осмислення та первинне запам'ятовування
·                Перевірка засвоєння
·                Аналіз і підведення підсумків уроку, д / з.

5. Організація уроку:
Структура уроку,на мій погляд, відповідає цілям і типу уроку. Етапи уроку були логічно пов'язані, плавно переходили один в іншій. На кожному з етапів підбивалися підсумки. Учні спільно з учителем по кожному міні-етапу уроку робили висновки. Час розподілився на окремі етапи по-різному залежно від того, який з них був основним. На мій погляд, час був  розподілений раціонально. Початок і кінець уроку були організованими. Темп ведення уроку був оптимальним.
Початок уроку максимально доброзичливим, щирим і організованим. Клас до уроку був підготовлений.
На етапі актуалізації опорних знань учням було запропоновано пригадати утворенням Past Simple правильних дієслів. Було перевірено виконання домашнього завдання. Після цього йшов основний етап уроку - пояснення нового матеріалу. Цей етап був головним, тому основний час був приділений саме йому.
Виклад нового матеріалу був логічним, на високому теоретичному та одночасно доступному для дітей рівні. Головні думки по темі мною завжди виділялися.
У кінці уроку був підведений підсумок та учням запропоновано домашнє завдання. Домашнє завдання диференційоване.
Для виконання триєдиної мети уроку були обрані наступні методи навчання: словесний, наочний, репродуктивний (вправи), метод монологічного висловлювання, метод практичного застосування знань.
Щоб залучити учнів до навчання необхідні все нові й нові форми організації уроку, де за основу береться пізнавальний інтерес учнів, а вчитель являється лише каталізатором, котрий посилює цей інтерес. Виходячи з цього на уроці були використані наступні форми роботи з учнями:
Фронтальна робота, як найбільш ефективна з точки зору психологічного комфорту учнів на відкритих уроках;
Індивідуальна робота, що дозволяє дати посильне завдання слабовстигаючим учням - знайти дієслова, які стоять у Past Simple.
На уроці дотримано таких принципів навчання:
Принцип науковості. Учні оперують такими поняттями як допоміжне дієслово, закінчення -ed, Past Simple.
Принцип доступності. Матеріал та види роботи відповідали віковим особливостям учнів та їх розумовим здібностям.
Принцип наочності. Це і презентація, і зорові опори.
Принцип самостійності. Учні мали змогу виправляти помилки, які допускали їх однокласники.
Принцип систематичності. Урок постійно починається із бесіди з черговими учнями, описом сьогоднішньої та вчорашньої погоди, перевірки д.з. тощо.
Принцип послідовності (усі завдання йшли від легшого до складнішого, наступне завдання витікало з попереднього) та диференціації у домашньому завданні.
Принцип зв'язку з життям. Учні пригадали, що вони робили вчора, наголосили на тому, що допомагали мамі.
Така форма організації навчальної діяльності на уроці суттєво підвищує мотивацію навчання, ефективність та продуктивність учбової діяльності, забезпечує роботу всього класу, дозволяє учням розкрити свої здібності. Обрані форми та методи ведення уроку відповідали завданням уроку, характеру та змісту учбового матеріалу, рівню знань, умінь та навичок учнів.
Структура уроку дозволяє логічно підвести учнів до монологічного висловлюванню по темі уроку, так як на підготовчому етапі було відпрацьовано весь необхідний лексичний матеріал: слова й вирази по темі.
Для створення максимально комфортних умов роботи на уроці було використано необхідне обладнання та матеріали: роздавальний матеріал, наочність по темі, ІКТ.
6. Чи вдалося вирішити поставлені задачі, досягти запланованих результатів уроку, при цьому уникнувши перенавантаження учнів?
Вважаю, що мені вдалося досягти запланованих результатів мети уроку. Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів учбової діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів: інтерес до вивчення даного предмету, розвиток загально-навчальних умінь та навичок, достатньо висока мотивація, що стимулювалася використанням нетрадиційних методів роботи на уроці.


Учні на уроці були активними. 

1 комментарий:

  1. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    At least 160k men and women are utilizing a easy and secret "water hack" to lose 2lbs every night as they sleep.

    It is very simple and works with everybody.

    Just follow these easy step:

    1) Take a glass and fill it up half full

    2) And then use this proven HACK

    and you'll be 2lbs lighter as soon as tomorrow!

    ОтветитьУдалить